Július hónapban is megőrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport, mind a teljes napi adások, mind a főműsoridő során. - Média - DigitalHungary - Itt találkozik a digitális és a valóság világa! Az élet virtuális dimenziója!


A TV2 és a TV2 Csoport sikeresen indította a második félévet, hiszen az év hetedik hónapjában mind a teljes napon, mind a főműsoridőben a TV2 lett a nézők első számú választása. A portfólió szintjén is kiemelkedő teljesítményt nyújtottak, hiszen a TV2 Csoport csatornáit a legtöbben választották mindkét jelentős korcsoportban (A18-59, A4+). Ezzel a teljesítménnyel a főcsatorna és a csatornacsalád is megőrizte vezető helyét a piacon éves szinten.

A TV2 és a TV2 Csoport sikeresen indította a második félévet, hiszen az év hetedik hónapjában mind a teljes napon, mind a főműsoridőben a TV2 lett a nézők első számú választása. A portfólió szintjén is kiemelkedő teljesítményt nyújtottak, hiszen a TV2 Csoport csatornáit a legtöbben választották mindkét jelentős korcsoportban (A18-59, A4+). Ezzel a teljesítménnyel a főcsatorna és a csatornacsalád is megőrizte vezető helyét a piacon éves szinten.

Az alábbi, saját készítésű műsorok jelentős sikereket értek el, hozzájárulva a TV2 vezető pozíciójának megőrzéséhez július hónapban:

Minden hétköznap este újra életre kel az ország egyik legkedveltebb vetélkedője, a Szerencsekerék. Július hónapban ez a műsor nemcsak a két kiemelt korcsoportban, hanem az egész idősávban a legnagyobb népszerűségnek örvendett.

* A vasárnap estékre pedig július 13-án tért vissza a Legyen Ön is milliomos! Palik Lászlóval, mely szintén hatalmas népszerűségnek örvend. A kvízműsor minden egyes epizódja magabiztos fölénnyel nyerte az idősávját a konkurens RTL-lel szemben mindkét kiemelt korcsoportban.

A csatorna infotainment műsorai júliusban kiemelkedő népszerűségnek örvendtek. A Mokka és Mokkacino, az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai, továbbra is dominálnak a nézettségi ranglistán. Mindkét műsor nemcsak júliusban, hanem az éves átlagot tekintve is jelentős előnnyel nyerik meg a versenyt a fő rivális csatorna hasonló időpontjában sugárzott programjaival szemben, különösen a kiemelt korcsoportokban.

Eközben a főműsoridős Tények és Tények Plusz, valamint a vasárnap esti Napló szintén kiemelkedő nézettségi eredményekkel zárták a hónapot. Júliusban mindhárom műsor a legnézettebb programok között szerepelt a saját időszakukban, ráadásul mindkét fontos korcsoportban.

A júliusi nézettségi versenyt a TV2 Csoport nyerte meg a csatornacsaládok között, dominálva mind a kiemelt korcsoportokban, mind a teljes napon és a főműsoridőben. A TV2 Csoport piacvezető szerepének megőrzésében kulcsszerepet játszott a Kábelportfólió is, hiszen a teljes napra vonatkozó júliusi csatornatoplistán a legjobb négy csatorna közül három – a TV2, a Mozi+ és a SuperTV2 – a csoporthoz tartozott a fő kereskedelmi korcsoportban.

A Kábelportfólió csatornái közül ismét kiemelkedő helyezést ért el a Mozi+, amely júliusban is megőrizte a legnépszerűbb kábelcsatorna státuszát a fő kereskedelmi célcsoportban, mind a teljes napon, mind pedig a főműsoridő alatt.

Eközben a teljes tévés szegmenset átfogó havi csatornatoplista negyedik legnépszerűbb csatornája júliusban a SuperTV2 volt, amely a teljes napon a fő kereskedelmi célcsoportban kiemelkedett. Érdekes módon, ha a havi átlagokat vizsgáljuk, a SuperTV2 2025-ben eddigi legmagasabb havi közönségarányát érte el, függetlenül attól, hogy a fő kereskedelmi csoportot vagy a teljes lakosságot nézzük.

Related posts