Ez az elektromos Ford még 400 ezer kilométer megtétele után is képes lesz majdnem 500 kilométert megtenni. -- Totalcar

David Blankle, egy amerikai vállalkozó, aki egy Ford Mustang Mach-e büszke tulajdonosa, nap mint nap a személyszállítás világában tevékenykedik. Az elmúlt három év során elképesztő módon 250 ezer mérföldet, vagyis körülbelül 403 ezer kilométert tett meg autójával, ami napi 12 órányi vezetést jelent. Az elektromos Ford remek állapotban van, és a tulajdonos megerősítette, hogy az eredeti akkumulátorral még mindig képes 467 kilométert megtenni egyetlen töltéssel. David számára a Mustang Mach-e egy megbízható társ a mindennapi munkájában, mely nemcsak stílusos, hanem környezetbarát választás is.
A Ford hivatalos tesztjei szerint a Mustang Mach-E akkumulátorának kapacitása 90%-ra csökken 10 év vagy 160 ezer kilométer megtétele után. Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy a valóságban az akkumulátorok jelentősen jobban teljesítenek, különösen, ha a járművet ritkán töltjük gyorstöltőn.
Természetesen, itt van egy egyedibb változat a szövegedből: "Valóban, karbantartás nélkül nem sok autó érte el a 400 ezer kilométert, és a Mach-e sem kivétel ebből a szabály alól. A Ford eddig nem tapasztalt komolyabb meghibásodást; a tulajdonos főként rutinszerű átvizsgálásokra, pollenszűrő-cserére és gumiszerelésre vitte. A regeneratív fékezés hatékonyságát pedig jól tükrözi, hogy az autón még mindig az eredeti fékbetétek találhatóak."
Sokan szokták mondani nekem, hogy az elektromos autók hatótávolsága és az akkumulátorok élettartama kifejezetten gyenge. Ilyenkor gyakran megmutatom nekik a kilométeróra állását – meséli Blenkle.
Az autó gazdája természetesen odafigyel az akkumulátor állapotára. A gyártói ajánlások szerint általában csak 90%-ra tölti fel, ami általában elegendő a napi használathoz. Ha mégis szükséges, napközben igénybe veszi a gyorstöltőt, de jellemzően az éjszakai, otthoni töltést részesíti előnyben. Ezzel nemcsak az autó élettartamát óvja, hanem a költségeit is alacsonyan tudja tartani.